VERZENDEN/AFHALEN

  • Verzending België €7,00 – gratis verzending bij een aankoop van €50 of meer.
  • Verzending Nederland €12,00 – gratis verzending bij een aankoop van €75 of meer.
  • Verzending naar andere landen wordt berekend per land.
  • Afhalen in Zwijndrecht (BE2070) €0,00.

Waarom geen gratis verzending voor bestellingen onder een bepaald bedrag?
Dit is heel eenvoudig: de kosten die gemaakt worden voor het verzenden (Bpost verstuurt helaas niet gratis) moeten op de een of andere manier betaald worden. De meeste webwinkels berekenen deze kosten door als een soort opslag in de verkoopprijs van de producten. We kunnen onze producten allemaal duurder maken en daarmee doen alsof we geen verzendkosten rekenen – zoals meestal gebeurt bij andere webwinkels.

Dit vinden wij echter oneerlijk. Op deze manier worden klanten die meerdere artikelen bestellen of die de bestelling komen afhalen gestraft, doordat er aan hen eigenlijk (dubbele) verzendkosten worden berekend.

De webwinkels die geen verzendkosten rekenen, verdienen dus zonder dat u het door heeft op de ‘geen verzendkosten’.
Wij houden de kosten liever open en eerlijk!

Kom je een bestelling afhalen die je via de webwinkel geplaatst heb, wacht dan tot je een bevestiging via mail hebt gekregen dat jouw bestelling klaar staat.

VERZENDTERMIJNEN

We maken en versturen je bestelling binnen 2 à 3 werkdagen.

BETALINGSMOGELIJKHEDEN

  • Bancontact
  • iDeal
  • Paypal

Herroepingsrecht en retour
U heeft het recht uw bestelling tot 28 dagen na aankoop van uw bestelling zonder opgave van reden te annuleren / retourneren.

Retourneringskosten zijn voor de klant en niet voor NTRT1. U dient zelf de verzendingskosten te betalen.
We verzoeken u vriendelijk om eerst per mail contact op te nemen met NTRT1 – Jakob Verdoodt
Wij bevestigen vervolgens de retourzending, waarna u de artikelen kunt retourneren. Vul onderstaand retourformulier in en voeg een kopie van de factuur of orderbevestiging bij.
Het product/de producten dient/dienen ongebruikt te zijn en opnieuw verkocht te kunnen worden en dienen te worden teruggestuurd in de originele verpakking. Indien het/de product(en) of bijhorende verpakking gebruikt, beschadigd of incompleet is, zal NTRT1 – Jakob Verdoodt niet overgaan tot restitutie van de waarde van het betreffende product of slechts een gedeelte van de waarde restitueren , tenzij de beschadiging aan het product toe te rekenen valt aan NTRT1 – Jakob Verdoodt.
De klant is verantwoordelijk voor verlies en/of beschadiging tijdens het verzenden van de klant naar NTRT1 – Jakob Verdoodt We adviseren dan ook het pakket goed in te pakken en eventueel verzekerd te verzenden. Beschadigde retourzendingen worden door NTRT1 – Jakob Verdoodt niet gecrediteerd. De verzendkosten voor de retourzending zijn voor de koper, tenzij het een fout van NTRT1 – Jakob Verdoodt betreft, of het product grove gebreken vertoont.
In dat geval zijn de kosten voor NTRT1 – Jakob Verdoodt en ontvangt u het bedrag retour. Let op: neem in dat geval eerst contact op via mail!
Indien u zonder vooraf contact de bestelling zelf frankeert, worden deze kosten niet achteraf vergoed. Zorg er voor dat de retourzending voldoende is gefrankeerd. Indien de zending onvoldoende is gefrankeerd, kan Bpost een boete opleggen. Deze wordt door NTRT1 – Jakob Verdoodt verrekend met het terug te storten aankoopbedrag.
Verzendkosten zijn voor de koper. Deze worden niet terugbetaald.
Zodra het artikel/de artikelen onbeschadigd en voldoende gefrankeerd door NTRT1 – Jakob Verdoodt zijn ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen teruggestort.
Indien uw retourzending onvoldoende gefrankeerd was, kan de terugbetaling een vertraging geven tot maximaal 14 dagen.

Uitzonderingen van retourneren
Wij nemen producten niet retour indien:
– Producten die door u beschadigd zijn of onvakkundig zijn gebruikt.
– Producten die vreemde geuren of vlekken vertonen.
– Producten die tijdens uw verzending terug beschadigd zijn geraakt.
– Pakketten die niet voldoende gefrankeerd zijn.
– Producten die door NTRT1 – Jakob Verdoodt tot stand zijn gebracht overeenkomstige specificaties van de klant, zoals ontwerpen speciaal op verzoek van de klant gemaakt.
– Producten die persoonlijk van aard zijn door oa toevoeging van foto’s, naam … (deze opsomming is niet limitatief).
– Producten die verkocht worden met korting onder de noemer en duidelijke vermelding van beschadigd of met fout.
Gebruik van het retourformulier dat op onze webwinkel beschikbaar is om uw retour aan te melden is verplicht (zie pagina ‘Info’ in de webwinkel).

Our refund and returns policy lasts 28 days. If 28 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.

Additional non-returnable items:

  • Gift cards
  • Downloadable software products
  • Some health and personal care items

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

There are certain situations where only partial refunds are granted:

  • Book with obvious signs of use
  • CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened.
  • Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error.
  • Any item that is returned more than 30 days after delivery

Refunds

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.

Sale items

Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

To return your product, you should mail your product to: {physical address}.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.